یه روز دیگه

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

یه روز دیگه

سلاممممممممم....خوبین؟

منم خوبمممممم....دارم خر میزنم دیگه.....امینم پرید

حوصله ی منت کشی ندارم..ولش کنید...همش تو این فکرم که کنکورو بدمو برم دماغمو عمل کنم...

این دوست امینم خیلی پسر گلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی..کاش امینم مثل این بود...دیروز یکی زنگید خونه میگه دلشادم از مخابرا...بعدیه سری سوال پرسید...من پرسیدم که ببخشید این خاموشی امروز چه ساعتی هست؟؟گفت من از اداره مخابراتم نه برق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

delaram
ساعت13:40---6 مرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری.

رامين
ساعت12:04---4 مرداد 1391
سلام معلومه هنوز فكرت بيشش ودوسش داري ها مگه نه؟ درضما يه سايتي هس واسه اين كه حرف دلا مون رو بزنيم اگه مي خواي بيا و سري بزن www.night-to-night.ir يادت نره رامين راستي وبلاگت رفته رفته عالي تر مي شه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,

] [ 22:49 ] [ فاطی ]

[ ]