همینجوریییییییییی

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

همینجوریییییییییی

سلام....

اول از همه کریسمستون مبارک.........

الان کلیییییییییییییییییییییییییییییی حوصلم سر رفته و درسم دارم البته .......

دیشب خونه عمم اینا بودم و کلی خوش گذشت.....

کلا چپ و راستش کنیم هیچ حرفی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط یه جمله خوشکل که چند شب پیش تو رادیو 7 گفت:

"آدم هایی که می گویند می شود و آدم هایی که می گویند نمی شود هر دو راست می گویند.ما ماشین ااثبات باورهایمان هستیم" 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت22:55---13 دی 1391
سلام وب خوبی داری اگه مایل بودی به وبم سر بزن و من رو لینک کن و بهم خبر بدید تا شما را با افتخار لینک کنم
منتظره خبرتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,

] [ 21:32 ] [ فاطی ]

[ ]