زندگییییییییییییییی؟؟؟؟؟

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

زندگییییییییییییییی؟؟؟؟؟

سلام خوبید؟

منم خوبم.فردا دارم میرم شیراز واسه مماغم.امیدوارم همه چی خوب پیش بره.امروز امتحان گسسته داشتم و بد نبوووووووووووودددددد........

وایییییییییییییی میدونید بدی این چند روز چیه؟؟؟!!نه اینکه با مامانم اینا هستم نمیتونم برم مهردادو ببینم...قرار بود واسم عروسک بخره...تازه زیادم نمیشه بهم دیگه اس بدیم و بحرفیم....

جمعه هم آزمون دارم و داداشم اصراااااااااااااااااااااااااااااااااار داشت که آزمونم و شیراز بدم.ولی من قبول نکردم.کلا این چند وقته خدارو شکر همه چی آرومه.فعلااااااااااااااااااا 



نظرات شما عزیزان:

زهرا-پوریا
ساعت1:07---27 دی 1391
سلام دوست خوبم،وبت خیلی جالب بود خوشم اومد من لینکت کردم.اگه قابل دونستی به وب ما یه سر بزن اگه خوشت اومد با اسم "خونه عشق" لینکم کن
موفق باشی
منتظر حضور گرمت هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,

] [ 22:49 ] [ فاطی ]

[ ]