یلدا؟!!!!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

یلدا؟!!!!!

سلام خوب هستید؟؟؟!!!!!!!!!!!

اول از همه یلداتون مبارک.....

من که امروز چهلم مامان بزرگم بود و فکر نمیکنم جایی بریم.امروز ظهر که خونه ی مامان بزرگم بودم احساس خفگی میکردم....داداش مامان بزرگم اومده بود و آلزایمر داشت و......خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناراحت کننده بود.

یه استاد پروازی داریم که از تهران میاد و ریاضی تدریس میکنه.چند روز پیش تولدش بود و ما واسش تولد گرفتیم و کیک سفارش دادیم و کلییییییییییییییییییییییییییییییی خوش گذشت.بعد بچه ها یادشون رفته بود که ظرف و اینا بیارن دیگه پچه ها رفتن از طرف خوابگاه مدرسه از این سینی های استیل هست که چند قسمتی هست و توش سوپ و برنج و اینا میریزناااااااااااااااااا برداشتن و اوردن و خیلی ضایع بود.وای استادمون با اون هیکلش یه کلاه بوقی گذاشته  بود سرش و کلی عکس گرفتیم.

الان داشتم با امین میحرفیدم.خودش زنگیده بود ودوباره رفتم تو فکرش.همش دوس دارم همه چی نرمال بشه.....

حالا بیخیال..مهردادم که فعلا رفته باشگاه و جواب نمیده.این پسر مداااااااااااااااااااااااااااااااام کلاس و باشگاه و سالن هست.

راستی قرار یه چند وقت دیگه واسه معاینه برم سیراز پیش این دکی و بعد از کنکورم هم عمل کنم.

بچه ها اگه کسی عمل کرده یا آشناهاشون عمل کردن بیاد یه خورده مشاوره بده بهمون.

 

خب حالا برم دیگه به کارام برسم.فعلااااااااااااااااااااااااااااا

 



نظرات شما عزیزان:

دختران دریـــا
ساعت20:21---9 دی 1391
ســـلام گلـــم مرسی از حضور زیبات
خوشحالمون کردی ...
همواره منتظر اومدن دوباره ت هستیم
موفق باشی یه عالمه


پریسا
ساعت16:17---1 دی 1391
سلام فرشته ی 7 آسمون.... یلدای توام مبارک..... حتما بهم سر بزن آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,

] [ 19:44 ] [ فاطی ]

[ ]