فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

این روزای من

سلام خوبید؟؟؟!!!!!!!!!!!

منم هی بد نیستم.بعد از کلی وقت اومدم آپ کنم.درسام بد پیش نمیره.....ولی از 15 روز پیش مامان بزرگم تو ICUهستش و معلونم نیس چی بشه.شما هم واسش دعا کنید تورو خدا تا حالش خوب بشه.

چند وقت پیش پسر خالم از شیراز اومده بود دخترش 6سالشه.بعد من پنکه سقفی رو روشن که کردم میگه ا هلی کوپتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکی دیگه از پسرخاله هام سوژه هست واسه خودش.فکر کنید اومده بود در icu بعد 1سال پیش که دختر خالم عقد کرده بود هنوز دختر خالمو ندیده بود.حالا همه در ICU که دارن گزیه میکنن این از دور داشت داد میزد که اااااااااااااااااااااااااا مبارک باشه مبارک باشه......همه مات مونده بودن.

دیگه از امین بگم که کلا کات کردیم و رابطه ای خیلییییییییییییییییییییییییی معمولی داریم.به جاش رابطم با مهرداد بهتر شده.مهردادم دوستم بود همینجورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....ایشون استاد موسیقی هستن...البته 21 سالشه هااااااااااااااااااااااااااااا....پیانو و ویلون و گیتار مینوازه.

دیگه چیزی یادم نمیاد....فعلا 

[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,

] [ 19:38 ] [ فاطی ]

[ ]

تولدددددددددددددددددد

سلام بچه ها خوبید؟!!!!!!!!!!

امروز تولدم بود خیلیییییییییییییییییی خوش گذشت.الان دیگه 18سالمه......

همش منتظر بودم تا امین بهم یه تبریک بگه که نگفت....ولی خداییش چقدر بزرگ شدیمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....شبی که داشتم لاک میزدم یاده وقتی افتادم که همه ی غصه ی زندگیم این بود که وقتی لاک میزنم کلییییییییییییییییییییییییییییییییی طول میکشه تا خشک بشه......

فامیل مامان دوستم"هاها"هست..............

متاسفانه باید برم....

[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,

] [ 23:44 ] [ فاطی ]

[ ]