آجیل

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

آجیل

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که امروز کارنامه ی آزمونمو گرفتمو ترازم 400تا رفته بود بالاتر...جالبیشم این بود که این آزمون بسیار سخت بود و همه گند زدن...منم عمومی هامو خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خراب کردم...اگر مثل همیشه عمومی هامو 60-70 میزدم کلییییییییییییییییییییییییییییییییی بیشتر پیشرفت میکردم.

از وقتی خط جدیدمو گرفتم با خودم گفتم دیگه به امین اس نمیدم ولی بسی این دل صاحب مرده طاقت نیاورد و............آره دیگه....ما خیلییییییییییی همدیگرو دوس داریم ولی نمیدونم چرا سریع دعوامون میشه!!!!!

در حقیقت در پی اندک قضایای شومی!!!!من مدام به امین شک دارم...ولی به هر حال مهردادم هست.ولی مشکل اینه که مهرداد و در یک سطح خیلی نرمال دوس دارم با اینکه خیلی پسر گلی هست.

یه خورده هم غر بزنم از این 2تا دوستم بهاره و زهرا.این 2دوست ما بسی خر خون بوده و بوی خر مونده میدن....زهرا که مدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممم دروغ میگه که اصلا نمیشه به حرفهاش اعتماد کرد و خیلی هم زهرا جان توی فیگور تشریف دارن.بهارم که خیلی مثبت!!!!اصلا به من نمیخوره...به قول زهرا مامان بزرگمونه....حالا زیاد مهم نیس به هر حال دوستامونن دیگه...چه میشه کرد....



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت23:24---20 اسفند 1391
سلام خوبی؟امیدوارم کنکورتو عالی بدی.به منم سر بزن وبت قشنگه منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

] [ 22:52 ] [ فاطی ]

[ ]