غصه

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

غصه

سلام خوبین؟؟؟

امروز گفتم بیام آپ کنم..همینجوری....

دیروز داشتم باهاش اس بازی میکردم..بحث رسید اینجا که میگفت دختری خوبه که فقط دلش با یکی باشه وفقطم واسه یه نفر باشه وگرنه ج ن د ه که زیاده..گفتم آره تو برو دنبال دختر خوب..میگفت به کسی نگو که ما با هم بودیم نمیخوام کسی بفهمه ما با هم رابطه داشتیم..میگه پسرایی که الان باهاتن واسه اینه که تو کف چیزن.....

میخواستم بهش بگم آخه چرا نمیبینه همون روزای رو که داشتم میمردم براشو اون خوشش میومد که اذیتم کنه و اشکمو در بیاره بعد قربون صدقم بره......

هزار بار هزار تا حرف دارم که بهش بگم ولی هر بار که میخوام بگم نمیشه انگاری...به خدا دهنم قفل میشه...همیشه میگه پس چرا ساکتی؟؟؟؟؟؟؟؟کاش یه خورده می فهمید..

وقتی داشت می رفت بهش گفتم..امین وقتی نیستی خیلی بده..داشتم التماسش میکردم...بعدش میگفت خانومم بیا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به کی بگم دردمو آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

دیشب که رفتم احیا حتی یه کلمه هم دعا نکردم.اگه بخواد بده خودش میده..اون که میدونه..چقدر بگمو نده ومن باشمو یه دنیا گریه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:,

] [ 21:15 ] [ فاطی ]

[ ]