گریه

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

گریه

امروز مثل هر روز دلم گرفته...از دنیا....کاش میشد یه کاری کرد...کاش یکی بود تو قلبم که 2تامون همو دوس داشته باشیم...نه اینکه من بگم عزیزم و اون بگه ها؟؟؟

یکیو میخوام که باشه...همیشه..همه دنیام باشه....بابا به کی بگم آخه بغضم داره میترکه...سرمو بذارم رو شونه های کی؟؟؟

چی میشد یکی بود که وقتی که اشک میریزی واسش بفهمه...وقتی بغض کردی وقتی داری نقش بازی میکنی بفهمه.........

چند روز بود که اس میداد میگفت بزنگم بهش...امروز بهش زنگیدم میگه پول میخوام....

یه وقتایی فکر میکنم چه من چه اون دختره که تو خیابون فقط یه بار از کنارش رد شده....

نمیدونم............کاش بود....



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت17:56---29 مرداد 1391
OH MY GOD قالب وبتم كه عوض كردي خشگل شده

سپیده
ساعت18:38---27 مرداد 1391
سلام عزیزم بهت تبریک می گم وب زیبایی داری
راستی ممنون که به منم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,

] [ 22:46 ] [ فاطی ]

[ ]