مدرسه

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

مدرسه

سلام خوبین؟

وای من که حالم خوب نیست زیاد...مریض شدم.امروزم کلا مدرسه بودم و پدرم در اومد.دیشبم که کلا خونه بودمو داشتم میترکیدم از بیکاری....آخ که چقدر افتضاحه اینجا.

بذارید یه خاطره تعریف کنم.امروز لیوان دفتر دستم بود و جلوی دفتر شکست.بعد مدیرموناومده بیرون میگه خانم فرهمندی شما بودین؟دارم میگم نه دوستم بود.میگه دوستت کیه؟!!!!!!میگم ااااااااااااااااااا خانم،من اصلا دوستمو لو نمیدم اصلا تو مرام نیس.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اونم دیگه کلی آفرین و اینا گفت رفت دیگه!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

pani
ساعت13:55---12 شهريور 1391
سلام عزیزمـــــــــــ
ممنون که به وبم سرزدی
وبلاگ جالبی داری و البته حرفهای جالبی
زود زود بیا در ضمن آپ کردم بدو بیا و نظر بده بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,

] [ 17:39 ] [ فاطی ]

[ ]