چی بگم؟؟

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

چی بگم؟؟

سلام.وای من فردا امتحان فیزیک دارم...دعا کنید که خوب بشه.امروز آزمون گاج دادم و به نسبت خوب بود.دوس داشتم بهتر میشد ولی خب....

دیشب به امین زنگیدم.میخواستم ازش یه سوالی بپرسم.وای باز صدای خوشکلشو شنیدم و.........

ولی همش سعی کردم به خودم بگم که آره بابا اون خیلی آشغاله و بیخیالش و الان با کلی دخی هست....ولی خب...در هر صورت من برم به کارام برسم دیگه...



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت14:15---22 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون از نظرت
اگه اجازه بدی لینکت کنم!


غزاله و ریحانه
ساعت21:56---17 مهر 1391
slm..bodo bia..ye webe jadid sakhtim..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:,

] [ 22:47 ] [ فاطی ]

[ ]