خلاصی

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

خلاصی

سلام....

من امتحانام تموم شده و دارم الان از مسافرت برمیگردم....رفته بودم شیراز با دوستم....بد نبود به هر حال یه تفریحی بود دیگه.......

رفتم یه سری خرید کردمو با پسر خالم رفتم باغ ارم....خیلی وقت پیشا رفته بودم ولی الان کلی قد کشیده بود!!!!!!!!!!

اتفاق خاصیم نیفتاد...آها یادم اومد یه پلیسه ایستاده بود بعد یه موتوریه اومد که کلاه کاسکت نداشت پلیسه میگفت دررو که الان میان میگیرنت جریمت میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!یه پلیس دیگه اومد میگه چرا نگرفتیشون؟میگه دررفتن!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت21:39---3 تير 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبم اومدی خوشحالم کردی. بازم اونورا بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:,

] [ 19:42 ] [ فاطی ]

[ ]